Hilux

Żywa Legenda

Limitowana edycja Hilux Dakar

Limitowana edycja Hilux Dakar to wspaniała propozycja dla wszystkich, którzy lubią niecodzienne wyzwania. Specjalne dodatki, takie jak orurowanie i klapa do przykrycia lub zabudowa przestrzeni ładunkowej, metalowe stopnie boczne, czarne akcenty nadwozia z unikalnymi okleinami DAKAR 2019 czy skórzana tapicerka i nawigacja Toyota Touch® 2 podkreślają, że jest to wyjątkowy pickup stworzony do zadań specjalnych

Galeria

Galeria

Hlavní prvky

Mimořádně atraktivní design

Mimořádně atraktivní design

Charakteristický design Toyota v té nejtroufalejší podobě, s mnoha přímočarými tvary a ostrými rohy, které ještě zdůrazňují promyšlenou robustnost.

Kvalita, trvanlivost, spolehlivost

Kvalita, trvanlivost, spolehlivost

Přepracovaná konstrukce rámové karoserie Toyoty Hilux zaručuje robustnost, zatímco odolnější a širší ochranné prvky na spodku vozu účinněji zabraňují poškození důležitých komponent. Všechny komponenty Toyoty Hilux jsou vyrobeny tak, aby odolaly i těm nejnáročnějším podmínkám.

Komfort

Komfort

Stylová a temperamentní silueta nového Hiluxu skrývá komfortní interiér s kvalitními materiály, pohodlná sedadla a palubní desku s velkou obrazovkou.

Pověstná houževnatost již od roku 1968

Pověstná houževnatost již od roku 1968

Legendární pick-up objel celý svět, zúčastnil se závodů v africké poušti, podrobil si vulkány, prozkoumal Amazonii a dorazil až na severní pól. Od roku 2015 se pravidelně Hilux umisťuje mezi nejlepšími v Rallye Dakar.

Toyota Hilux - Systemy Off-road: HSA, DAC, A-TRC
Toyota Hilux - System wspomagający ruszanie na wzniesieniu (HSA) - Ikona

System wspomagający ruszanie na wzniesieniu (HSA)

System umożliwia bezpieczne i pewne ruszanie pod stromą górę nawet na śliskiej nawierzchni. Jest włączany przez silne naciśnięcie pedału hamulca. W ten sposób na kilka sekund aktywuje się układ hamulcowy, aby samochód się nie cofał.

Toyota Hilux - Aktywna kontrola trakcji (A-TRC) - Ikona

Aktywna kontrola trakcji (A-TRC)

A-TRC jest inteligentną wersją systemu kontroli trakcji, który pomaga Toyocie Hilux poruszać się nawet w najbardziej wymagających warunkach off-roadowych. System A-TRC jest w stanie hamować jednym z kół, które traci przyczepność, przekazując równomiernie moc na pozostałe trzy.

Toyota Hilux - System wspomagający zjazd ze wzniesienia (DAC) - Ikona

System wspomagający zjazd ze wzniesienia (DAC)

Podczas zjazdu ze wzniesienia system DAC uruchamia wybrane hamulce, aby utrzymać stabilność samochodu oraz prędkość na poziomie około 5 km/h. Bardzo istotny jest fakt, iż system DAC działa zarówno podczas jazdy do przodu, jak i do tyłu, a po jego aktywacji kierowca nie musi kontrolować pedału gazu czy hamulca.

Toyota Hilux - Wzmocnione nadwozie na ramie - Ikona

Wzmocnione nadwozie na ramie

Wszystkie kluczowe elementy nadwozia, takie jak belki poprzeczne, podłużnice i kielichy amortyzatorów, zostały wzmocnione, aby uzyskać niebywałą sztywność konstrukcji.

Toyota Hilux - Głębokość brodzenia - Ikona

Głębokość brodzenia

Toyota Hilux może pokonać bród o głębokości nawet do 700 mm. Duże zanurzenie jest możliwe dzięki wysokiemu zawieszeniu pick-upa oraz specjalnemu rozmieszczeniu elementów wrażliwych na działanie wody. Taka konstrukcja sprawia, że bez obaw możesz przeprawiać się na drugi brzeg.

Toyota Hilux - Kąty natarcia, rampowy i zejścia - Ikona

Kąty natarcia, rampowy i zejścia

Toyota Hilux jest samochodem o wyśmienitych parametrach terenowych. Wersja z pojedynczą kabiną może podjechać pod wzniesienie lub przeszkodę o kącie 30 stopni stycznym do podłoża, przy kącie zjazdu 25 stopni. Kąty natarcia i zejścia w wersjach z półtorej lub z podwójną kabiną wynoszą analogicznie 31 i 26 stopni. Kąt rampowy dla wszystkich wersji to 23 stopnie.

Szanujemy Twoją prywatność

Pliki cookies pozwalają nam zagwarantować stabilne i poprawne funkcjonowanie strony i wyświetlać ofertę lepiej dostosowaną do Twoich potrzeb. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, kliknij „Akceptuję”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie, w jaki przetwarzamy Twoje dane, i zmienić indywidualne ustawienia prywatności, przejdź do ustawień plików cookies.